Nem emberek ők, hanem szobrok; nem bratyiznak a halandókkal, hanem elvárják, hogy félistenként imádják őket, és tűrjék, amint nézeteltéréseik rendezése közben megsemmisítik a fél várost. Valami ilyesmi történt a Batman Superman ellen című hírhedt filmben, amely után Snyderre megorroltak a producerek. De a rendező addigra az Igazság Ligájá val, a DC-szuperhősök csapatfilmjével volt elfoglalva, és túl késő volt már lecserélni őt a rendezői poszton. Hogy végül mégis ez történt, azt a gyártók és Snyder konfliktusa mellett egy szörnyű tragédia magyarázza. 2017 tavaszán öngyilkos lett a rendező Autumn nevű lánya, Snyder pedig kiszállt az Igazság Ligájá ból. A filmet a korábban a forgatókönyv átírására szerződtetett Joss Whedon fejezte be helyette. A moziba került változat igazi öszvér produkciónak bizonyult: Snyder ezoterikus-mitológiai pátosza és a Whedon-féle kisemberhumor ütközött benne, és tette teljes zagyvasággá a végeredményt. A DC és a Warner stúdió reményei szerint ez a film annyi pénzt hozott volna nekik, mint a Bosszúállók a Marvelnek, ehhez képest 60 millió dollárt buktak rajta.
Értékelés: 75 szavazatból A Zack Snyder Az Igazság Ligája című filmben Bruce Wayne (Ben Affleck) nem engedheti, hogy Superman (Henry Cavill) végső önfeláldozása hiábavaló legyen, ezért összefog Diana Prince-szel (Gal Gadot), akivel olyan metahumánokból álló csapatot akarnak összeállítani, amely képes lesz megvédeni világunkat egy közelgő, katasztrofális méretű fenyegetéssel szemben. A feladat még nehezebbnek bizonyul, mint, amire Bruce számított, mert az új csapattagoknak mind szembe kell nézniük saját múltjuk démonaival és le kell küzdeniük korlátaikat, mert csak így válhatnak egyedülálló hősligává. Ám mire összeáll a csapat, Batman (Affleck), Wonder Woman (Gadot), Aquaman (Jason Momoa), Cyborg (Ray Fisher) és Flash (Ezra Miller) talán már el is késett azzal, hogy megvédjék a bolygót Steppenwolftól, DeSaadtól és Darkseidtől és szörnyű tervüktől. Stáblista:
Létrehozzák Az Igazság Ligája nevű csapatot, hogy legyőzzék Steppenwolfot és Darkseidet.
3 hónap, 2 hét Így nézett volna ki John Stewart Zöld Lámpása Az Igazság Ligája Snyder-vágásának végén, akit végül a stúdió utasítására ki kellett vágni Rengetegen indították el Az Igazság Ligáját az HBO Maxen a premier hetében, de csupán 36%-uk fejezte be Már egymillió tweetben szerepelt a #RestoreTheSnyderVerse hashtag Darkseid miért felejtette el, hogy járt már a Földön és találkozott az életellenes egyenlettel? Zack Snydernek van egy so-so válasza a kérdésre 3 hónap, 3 hét Az igazság szürke: Hozzánk is megérkezett Az Igazság Ligája definitív változata! Itt vannak a számok: Jó sokan elkezdték nézni a Snyder-vágást az HBO Maxen, de csak kevesen fejezték be Zack Snyder megfenyegette a Warnert, hogy otthagyja a Snyder-vágást, miután a stúdió kivágatott vele egy kulcsjelenetet, amit a saját hátsó kertjében forgatott le "Ezt egyáltalán nem toleráljuk": A WarnerMedia Studios feje nekiment a Snyder-vágás toxikus rajongóinak, akik egyre durvábban követelik a folytatást Ad
Nem alkotói víziók tükröződnek bennük, hanem egy előre felállított kritériumrendszernek kell pontról pontra megfelelniük. Emiatt ezeknek a vidámpark-filmeknek semmilyen művészi tétjük nincsen. Kétlem, hogy Scorsese rászánna négy órát az életéből Zack Snyder Az Igazság Ligája című, nagyrészt 2016-ban forgatott, majd idén befejezett és az HBO Max, illetve az HBO Go műsorára tűzött filmjére, mégis meggyőződhetne róla, hogy nincs mindenben igaza. Az új Igazság Ligája rettenetesen hosszú, számos jelenetében nevetségesen patetikus, máskor a belezsúfolt számítógépes trükkök miatt taszítóan műanyag hatású, a története pedig szinte teljesen izgalommentes és lefegyverzően ostoba. De azt nem lehet mondani, hogy ne lenne művészi tétje. Az új Igazság Ligája ugyanúgy szerzői film, mint Hitchcock, Godard vagy Anger művei – ami azt illeti, az utóbbiakra szürreálisba hajló képalkotása és homoerotikus atmoszférája miatt is hasonlít, bár ez mindegy. A lényeg, hogy ebben a filmben sűrűsödik mindaz, amit Snyder gondol a szuperhősműfajról, e figurák popkulturális jelentőségéről és annak a módjáról, ahogy a képregényes médiumból filmre adaptálhatók a történeteik.